RSS

Wednesday 26 May 2010

MALAM MENJUNJUNG KASIH

SALAM...
sempena sambutan hari POLIS ke 203, satu sambutan yang di beri nama MESS NITE tlh di adakan sempena meraikan para pegawai-pegawai kanan polis. Sambutan Ini telah di adakan di Wisma Darul Aman pada 16 Mei 2010.


Antara VVIP yang hadir ialah Sultan Negeri kedah, Raja Muda Negeri Kedah, Menteri Besar Kedah & Ketua Polis Negeri.


Sebagai salah seorg ahli keluarga pegawai polis,aku juga turut hadir dan menyertai beberapa protokol yg telah di tetapkan...byk benda baru yang aku lalui...







sebagai isteri kepada pegawai kanan polis aku rasa berbangga utk turut hadir dalam majlis seumpama ini...


insyaALLAH aku akan support kerja husband yg sentiasa berkhidmat utk negara (wlupun bkn 100%)..
bertugas la demi keamanan Negara sayang...aku relakan...


aminnnnnn....
Posted by Picasa

0 comments:

Post a Comment