RSS

Monday 3 October 2011

kenangan 'umah kutai'.

 salam...
pada 20-22 Julai aku & 2 sabahat telah keluar membawa sume stud sem3 architecture. kitorg g area pasir salah utk projek measured drawing..ktorg bg task kat 36 org stud ukur  & lukis smula 'rumah kutai'. banyak bende baru yg ktorg sama2 blajar....cantik btl senibina melayu! rugi sapa x appreciate! 
Alhamdulillah sume bjalan lancar...tp sayang aku x dpt tgk hasilnta sebab aku kene lapor diri di Kota kinabalu pada 1/8/11 sebelum dpt melihat hasil kerja mereka..hopefully sume success!
nie ade sket gmbr kenangan kami bersama!

nie la kami...hehehe! ibu & k.ti..rindu kalian!
time memulakan pjlnan...

  
tgh pk kot...tang mana nk stat nie!

geng facade depan!

geng facade tepi!

  
kA (B..heheh!)...fadz...aiman yg x berapa nak kesah!

  
mengukur sambil btelagah!

ain....angah....waniE

  
ibu ku cayunk.....

  
ktorg masuk umah kutai1..hehehe.....! ade salasilah fmly..

jabe...asyraf...ijat...ku...ikma...lin...jue..kalut...

  
bell...syu....miera....farid...

  
acu...yatt...g...iwan (atasSinki!)...

  
aidil..echah...iema...farid...

  
kelas STSB 3A..aku ngan diorg sinde mula2 diorg jejak kaki ke IKMAS...

  
kelas stsb 3B...

  
kenangan last ngan diorg! tp mmg best....batch paling ngam ngan aku paling slalu kene marah ngan aku! hahahahaaaa.........
harap korg sume akan bjaya.....


eebelum balik meninggalkan pasir salak dengan 1002 kenangan d antara kami...

0 comments:

Post a Comment