RSS

Monday 13 February 2012

Dayang msk skolah....

assalamualaikum...
2012 ....thn nie anak sulung aku Dayang Nur'aisyah Aqilah 7 thn..aku & hubby reg die msk skolah area beaufort iaitu SK Bt.Paul, Beaufort Sabah...plan awalnya nk msk Sultanah Asma School x jd sbb kami sume moved to sabah oledi...tp ape pun mummy nk kakak dprt pendidikan sempurna utk masa depan kakak...



sebelah pagi aku anta anak aku blaja kat Sek Agama Negeri pekan Beaufort.....alhamdulillah even lmbt reg tp die di terima masuk...time skola die 7.30-10.30....so far dh msk bln ke 2 aku tgk die hepi..anmpak improvement die bile nk solat...



aku harap adik akan teruja n b+ minat utk msk skola next year...
ptgnye dia ke sk st.paul....skola nie agak teruk utk aku yg  biasa bskola kat kL....aku ingt SRK Jln gurney tu teruk tp skola nie 10 kali ganda teruk.. mula aku rsau klu2 anak aku ilang smangat utk blaja...tp alhamdulillah die x pk pun ttg sume nie...smoga kakak terus rajin n bsmgt utk ke skola....



ape pun mummy tetap bg yg terbaek utk anak2...smoga kakak mnjadi anak yg solehah....
MUMMY SAYANG KAKAK..

0 comments:

Post a Comment