RSS

Wednesday 26 February 2014

ubah!

salam...lama sesgt x de entri..

bkn ade folloers sgt! hahahaha...prasan mcm blogger hebat lak!

dh mcm2 jenis entri tau bt sblm nie...dr seorg partimer OP (official photographer) ke PMC Businesswoman...ahamdulillah sume ok..tp manusia kan memang kene dan mesti berubah! apa yg perlu di ubah..sumer bergantung pd diri individu tersebut!


2014......permulaan tahun yang aku rasa aku perlu ubah cara kehidupan...kehidupan dan kerjaya sebagai seorg lecturer yang  sangat...sangat....sangat mencabar! tp aku x kan nk duk takuk nie je! sebagai langkah drastik di samping sokongan padu suami tchenta & anak2 tersyg aku mengorak langkah! aku perlu peningkatan dlm diri...

2014......smp thn nie even ade degree! aku degree holder! tp keje gaji dploma je beb.....ape pun mmg alhamdulillah disamping dpt memberi kepuasan diri..kemewahan berbelanja (blagak sket...hik3!) utk diri aku dpt juga membantu meringankan beban hsbn...


2014......aku memilih utk further study...atas dasar bebal otak utk bt design & kkangan tmpt (alasan guna concrete beb....!) utk further study dlm bidang yg ku kasihi iaitu 'architecture' akhirnya aku memilih utk further dlm Master Project Management..tp bkn akhir lg rupanya! x smp sebulan dan2 aku berubah bidang...atas kecintaan ku dalam mendidik anak bangsa aku memilih utk tukar program pulak.....ya aku skg amik Master  Of Education dengan hrpan blh jd Pengetua ke Pengarah ke atau apa2 yg berkaitan dlm manage diri utk higher education...KONON! hahahaaa

ape pun ....plz doakan kejayaan aku ya...doa aku agar sume bjaya...
ya mulai 2014 aku akan berusaha utk segalanya!

1 comments:

pınar said...

kuşadası
milas
çeşme
bağcılar
kastamonu

2SUKF

Post a Comment