RSS

Thursday 4 February 2010

anugerah ALLAH yg paling bmakna!


setiap insan pasti akan mendapat rahmat drNYA..dgn mcm2 cara. hanya yg tau bsyukur dpt menilai kebesaranNYA..besar...besar...besar sgt!

nie bkn tazkirah..tp nk bgtau, sbg umat manusia kita harus slalu bsyukur...

kali nie aku nk story about my lil princess...Dayang Nur'Aisyah Aqilah Binti Mat Nor..
31 Okt 2005....@ ppum aku lahirkan die..sblm lahir doktor scan asik ckp baby boy..then suddenly lps delivered baby aku confident nk jwb boy...bcoz ge-girl lak yg kua! hikhikhik..



Lps aku delivered baby..hsbn aku dpt call dr Bos die...die dpt naik pangkat! haaa...rezki beso tul! dr seorg yg x bpangkat skg dh jd peg.kanan..sronok bkn main la ktorg! tp sedey sbb blm sebulan umur princess..papa kene training! 9 bln die duk maktab then 3 bln pertama x dpt kua jmp waris...ksian anakku..

aku lak tpaksa tgglkan anakku kat mak & abah..sbb diorg x yakin aku blh jg anak sorg2 kat sini..aku duk alor star sbb kene posting ngajar la!..tensen tul!

every weekend..keje abis kul 4.45ptg khamis aku cargas kejar express kul 5pm ke kL..mlm sabtu aku amik lak bas kul 12 am blk as blk..blk KL jumaat utk anak & sabtu utk papa..time tu tuhan jer tau mcmaner aku nk handle..

bulan mei 2007 skali lg d uji..aku lak kene g bandung slama 2 bln..time tu aku bg mcm2 alasan utk x g..tp sume rejected! so aku g..dlm otak aku mmg pk x mo g sane..sbb tringat kat anak & hubby..tp demi tugas!

blk sini bln ogos aku mula rasa tuhan kembalikan kami sekeluarga..aku dpt duduk 1 fmly bt pertama kalinya d umah sendiri (wlupun byr sewa 250 slbn..hehe)..

best kan ble kita dh tau hikamh d sebalik kejadian...aminnnn!

syukran yazillan...







0 comments:

Post a Comment