RSS

Wednesday 3 February 2010


kita mmg susah nk dpt pluang utk tunjuk kat anak2 tentang sst kejadian....tp rezeki Allah, sape dpt duga. 1 day lps amik anak2 dari sekolah otw ke umah aku tpndg 'rainbow'...byk kali aku tunjuk kat anak2..tp die x tau ape yg sbnrnyer yg die nk tgk. ikut kata org tua rainbow x leh tunjuk nnt kudung..rasa konsevatif tu ader gak..tp aku nk gak anak tau ape yg aku maksudkan..

bila nmpk reaksi aqilah mcm kagum sgt2..aku btl syok ygk die time tu!

'owahhhh...mummy cantiknyer rainbow!'..
byk kali die ulang..suddenly kua dr mulut die lg...'mummy bg kamera! cpt la mummy nnt rainbow ilang adik x leh tgk..pastu nnt kakak nk tunjuk kat papa..'..

aku brenti tepi jln klm-kbut cari kamera...die pun amik gmbr nie!
she so xcited...tgk byk kali.

'now akak tau ape rainbow mummy..! thank u mummy...'

dlm ati aku..thanx '2' ALLAH sbb bg pluangutk aku ajar tentang kebesaranMu..

0 comments:

Post a Comment