RSS

Saturday 12 June 2010

IMARNIE & FIKRI (6 JUN 2010) @ Kangar,Perlis

Salam...
Job kali nie aku running alone...bcoz byk job so our team kene separated la... Alhamdulillah rezki semua..

Kali nie aku ke Kg binjai,Kangar Perlis sempena Perkahwinan Imarnie & Fikri (Perlis + Pahang). Alhamdulillah semua agenda telah blangsung 1 hari...bermula nikah, sanding & aku bw g shooting outdoor (naseb baek najib join..tiup jer..!)
cuaca pd awalnya agk membimbangkan...tp alhamdulillah ptgnyer ujan "seriat"..(btl ke...aku dgr perkataan ni dr dJ kenuri nie..hehe! sori if salah!)

ikatan kasih sayang antara suami isteri smakin kuat jika sama2 phm t/jwb...

smoga korg terus bahagia & kekal utk slama2nya...
aminnnnn..........

3 comments:

cadphobia said...

fuhh meletap....
nanti boleh bukak cawangan manjung!
comment: kalau dlm umah x yah pakai diffuser.. bounce je kt siling...(kecuali siling x putih)nanti ada harsh shadow...
kalau outdoor pastikan clean background
kita sama blajar.. :P

mienbakrie said...

tQ cik wan..mmg byk kene study lg nie..saya cuak sbb mmg hasil sket gelap tu yg try sgala..alhamdulillah berhasil gak! cik wan bile nk kursus nxt level ek? x sabo...

cadphobia said...

sy pon bukan pandai... komen org nye leh la.. hahahha
flash pakai 1/4 jangan full..

Post a Comment